tisdag 19 augusti 2014

Marschfraktur?

Nu börjar jag tröttna på min klena kropp. Jag är inte den som letar ursäkter för att inte träna, tvärtom. Jag vill springa, löpning är min favoritträningsform. Men ett knä har ställt till det. Nu när knäet verkar hålla smällde ena foten till istället.

För några veckor sedan smällde jag foten i ett massivt sängben. Sjukt hårt så det smällde ända in till fotleden. Jag fick ont i mellanfoten men sen gick det över efter någon dag. Igår var jag ute på promenad och plötsligt smällde det till på samma ställe i foten igen. Jag hoppades på att det skulle gå över till idag men det gör ont nu också.

Känns onödigt att gå till läkare, det har bara varit ont en kort stund och man verkar ändå inte behandla så mycket.

Men det är störande för träningen. Får hålla mig till cykling igen då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar