fredag 21 augusti 2015

Cykling och träningsglädje

Igår cyklade jag till och från jobbet, liksom alla andra dagar denna vecka. Det brinner i lårmusklerna och är rätt jobbigt, men inte så jobbigt att jag låter bli.

Till min hjälp hat jag haft fantastiskt sommarväder plus en riktigt peppande podcast i lurarna. Jag lyssnar på "Träningsglädje talks" med Sara Rönne. Hon skriver bloggen Träningsglädje och både den och podden är i jätteinspirerande.

Sara Rönne verkar vara en så skön person och lyckas förmedla energi och livsglädje genom lurarna. Jag blir på gott humör och musiken, både vinjett och de låtar som spelas i slutet är bra som cykelmusik.

Just nu mobilbloggar jag och kan inte länka, men kolla in träningsglädje.se och lyssna på podden Träningsglädje Talks!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar