onsdag 23 juli 2014

Härlig sommaraction med Nivea

Nivea är och har varit ett av mina favoritmärken ända sedan jag var liten. Passar lika bra till lyxig skönhetsvård som till kalla dagar i skidbacken. Nu på sommaren frestar sol och bad på huden. Sportar man kan man behöva duscha ofta. Jag gillar verkligen Niveas produkter. Doften är behaglig och produkterna har verkligen bra effekt. Speciellt gillar jag Niveas 24-timmarsdeodoranter som verkligen håller vad de lovar. Nivea kör en härlig sommarkampanj nu. Den heter #BRINGITON och fångar både semesterkänsla och inspirerar till härligt sportande. För mig känns reklamen träffande och inspirerande. Jag vill njuta av allt som sommaren har att erbjuda och jag drömmer särskilt om att kombinera det med sportäventyr. Då är det bra att ha hudvårdsprodukter som gör att min hud orkar med allt och håller sig pigg, ungdomlig och frisk! Titta på nedanstående video och titta även in på Niveas facebooksida.  Där finns sommarinspiration och även ofta roliga tävlingar att delta i. Ha en skön sommar, bring it on!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar