fredag 4 juli 2014

Bemanning och säljjobb inom träning!

Jag mår bra av att träna. Älskar att läsa hälsotidningar, att prova många olika sporter, delta i träningslopp och prova nya hälsoprodukter. Bara att vara i en motionsanläggning iklädd träningskläder får upp lyckoendorfinerna hos mig. Tänk då att få jobba med ett av sina största intressen: Träning. När man jobbar med något som man tycker riktigt riktigt mycket om brukar det också ge resultat i att det går bra på jobbet liksom av sig själv.

Jag jobbar inte inom fitness, hälsa eller träning idag tyvärr men har viss säljerfarenhet. Om du har säljerfarenhet och liksom jag är sugen på att jobba inom träning så vill jag varmt tipsa om att ta en titt på ett jobb som just nu finns ute hos VendatorBemanning.

Vendator bemanning är ett bemanningsföretag med många tjänster inom försäljning. För oss som sneglar lite smått på försäljningsjobb är det en bra sida med ständig påfyllning av säljjobb.Det jobb jag vill tipsa om är som innesäljare hos Actic. Actic har 144 träningsanläggningar och över 200 000 medlemmar. Man är anställd som säljare hos Vendator Bemanning men sitter ute hos Actic i Solna Business Park. Jag skulle mycket gärna vilja jobba med träning och gillar försäljning så jag kanske rentav söker jobbet själv! Om inte jobbet på Actic passar, håll utkik på Vendators hemsida så dyker det ständigt upp nya spännande jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar