söndag 24 maj 2015

Helgens träning

Sedan i onsdags har jag inte tränat mycket alls. Det har varit sjuka barn hemma så jag har ägnat mig åt markservice samt att försöka få ihop någon jobbtimme här och var.

Igår var jag på fest till tidig morgon idag. Promenerade hem vid tretiden och hörde fågelkvitter. 1,3 km blev promenaden, sa telefonen. Det var inte riktigt behagligt i morgonkylan. Dessutom känns det allltid lite läskigt att gå hem som ensam tjej på natten. Det var helt ljust ute i princip men ingen är ju vaken. Nåja, jag klarade mig hem och ramlade i säng.

Idag var jag en aning seg trots att jag tog det lugnt med vin igår. Är inte van att vara uppe så sent. Barnen tjatade ut mig på lite fotboll så några minuters motion blev det i en fantastiskt vacker trädgård som pryds av äppelblom.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar