tisdag 19 maj 2015

1 mil på jobbet

Idag har jag tränat på jobbet, kan man säga. Jag har varit ute i fält och gjort en undersökning på plats hos en kund. Det blev mycket promenerande. Först hemifrån till tunnelbanan, sen till tåg, till ett kundmöte, till ett annat kundmöte och  sen en lång rundvandring hos kunden. 

Brukar inte ha telefonen på mig hela tiden så statistik för tidigare dagar är inte rätt. Idag har telefonen hängt med och säger att jag gått 12 915 steg. Mina trötta fötter i jobbskor bekräftar antalet steg!


Idag gick SJ:s tåg enligt tabell, i alla fall den sträcka jag åkte. Skönt att pusta ut i ett skönt och tyst tågsäte på hemvägen.


Nu pustar jag en stund på Coffehouse by George med en kycklingmacka innan nästa aktivitet börjar. Det blir en sen kväll också.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar