måndag 2 december 2013

Promenader, promenader, promenader

Den senaste veckan har varit riktigt fullspäckad med julaktiviteter, skolaktiviteter och födelsedagar. Bloggandet ligger efter och magträningen också. Jag är sugen på att börja springa också men det har inte blivit av.

Promenader har det dock blivit flera stycken i det härliga solsken som varit denna vecka. Det har varit kallt och frostigt men riktigt härligt bara man klär på sig ordentligt.

Varje dag går jag en barnvagnspromenad och hämtar de större barnen. Det blir ca 40-60 minuter, visserligen i långsamt tempo, men ändå. Det är svårt att hinna med mer motion på dagarna, trots att jag är ledig. Visst skulle jag kunna om jag verkligen prioriterade motionen men det behöver tvättas, diskas, handlas och fixas ärenden också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar