söndag 22 december 2013

Julklappspanik i sista minuten?

Jag är klar med julklappsshoppingen, faktiskt tidigare än jag brukar vara. Maken åkte på en shoppingrunda idag. Jag trodde att det skulle vara sprängfyllt med folk i affärerna men det var tydligen inte så farligt, enligt maken. Inte ens på IKEA var det speciellt mycket folk. 

Kanske har folk näthandlat mer i år eller varit ute i mer god tid än vanligt. Eller så har de fått tips på bra julklappar genom några av de sidor som finns på nätet. Vi hittade faktiskt roliga extraklappar till barnen genom att surfa runt lite. 

Var hittar man tips om bra julklappar? Jo, t.ex. på Mina julklappstips. Nu har jag handlat färdigt i år, men hade jag inte gjort det och det varit några dagar tidigare så man kan nätbeställa så hade jag kanske köpt lysande LED-skosnören till barnen, det skulle de garanterat älska.

LED-skosnören, bild lånad av Mina julklappstips
En annan klapp som säkert skulle bli en hit hemma hos oss är den fina Tetrislampan som lyser när man sätter ihop de olika blocken. Blocken kan kombineras på olika sätt såklart, precis som i Tetris.

Tetrislampa, bild lånad av Mina julklappstips


Jag kommer att spara dessa två julklappstips till nästa år, barnen kommer att vilja ha dessa då också! Men då har säkert Mina Julklappstips uppdaterat med 2014 års nyheter så att det finns ännu mer kul grejer att inspireras av och välja mellan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar