onsdag 11 december 2013

Sportiga julklappar

Det skickas önskelistor hit och dit inom släkten. Jag tycker att det är roligast och mest meningsfullt att köpa julklappar till de barn som fortfarande är små. Men mina äldre släktingar vill även köpa till oss vuxna "barn" så jag har behövt försöka klämma fram en önskelista till mig själv också.

När man försöker komma i form och har ett sportintresse finns det alltid saker man kan önska sig. T.ex. träningskläder, prova på en ny sport eller liknande. Jag har fått ett antal roliga träningsjulklappar genom åren.

Vill man ha hjälp med julklappsletandet finns det sidor på nätet där det finns julklappstips inom alla kategorier. På sidan Alla julklappstips finns tips för pojkvän, flickvän, mamma, pappa, barn och andra som har varit snälla i år.

Jag tog en titt och hittade några sportjulklappar som jag skulle kunna tänka mig. T.ex. träningskläder i härliga färger, eller ett spännande prova-på-dyk. Så jag hoppas att tomten läser min blogg och tar en titt på Alla julklappstips!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar