onsdag 23 mars 2016

Dagens cykling

Hade lite träningsvärk sedan gårdagens pilatespass. Känns lite patetiskt efter bara 20 minuters lugn coreträning men bevisligen tog träningen på mina mjuka magmuskler.

Jag slöcyklade till jobbet i jeans idag. Bara för det mötte jag två okända arbetskollegor, både på morgonen och eftermiddagen, som såg råseriösa ut i sina neoncykelkläder. Jag bytte några ord med dem men egentligen ville jag säga att jag minsann också är en riktig cyklist. 

Cyklar 15 km per dag och vintercyklar- det borde ju räknas. Men istället fick jag skämmas över min oseriösa jeanslook. 

Jag slöcyklade hem i gråvädret med lite trötta ben och trött mage. 

Bilkön jag cyklade förbi på morgonen.

Lite blå glimtar på hemvägen.


Men lite ruggigt, grått och småblåsigt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar