söndag 16 november 2014

Pigga upp håret!

Nu i veckan har jag passat på att gå till frisören och ljusat upp mitt tråkblonda hår ganska rejält. Riktigt skönt att få det gjort. Känns som ett bra sätt att fuska till sig lite energi. Jag fortsätter med grönsaker, frukt och en del träning men att putsa lite på det yttre gör faktiskt en hel del.

Som småbarnsmamma har jag inte tid att springa runt i affärer utan jag handlar det mesta på nätet. För just hår- och skönhetsprodukter finns det en hel uppsjö av olika sidor att handla ifrån. Jag har vid ett flertal tillfällen använt mig av Bangerhead. Fungerar perfekt och riktigt bra priser.

Denna gång ska jag inhandla en Matrix Biolage Volume Root Lifter och en härlig rundborste för att få lite styrsel på den nya frisyren.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar