lördag 4 februari 2017

Löpning 3,4 km

Inspirerad av min egen nystart med träningen tog jag mig ut på ett löppass nu på förmiddagen. Det var grått och alla snöhögar var smutsiga. Riktigt miserabelt egentligen men positivt var att vägarna var isfria så att det gick att springa. I skogen var det fint.




Joggingen kändes lätt och bra men jg kände lite smärta i höger vad och vänster vrist. Eftersom jag inte är purung längre har jag lärt mig att ta det lugnt när smärtan inte känns som vanlig träningsrelaterad smärta så jag varvade ned. 

Träffade en gammal bekant i skogen, det var trevligt att prata lite. 

Resten av rundan bjöd på vintermysig eldkorg i parken, frusna fontäner och en 
vacker park.



Efter rundan gjorde jag 2X20 "rumplyft", 20 rygglyft och 50 situps. Nu njuter jag av att få städa köket någorlunda ifred, lyssna på pod och titta på tulpaner.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar