torsdag 5 maj 2016

Cykling 14 km

Idag har vi varit lediga och jag har ägnat mig helt åt aktiviteter med barnen. Först cyklade vi till en lekpark/ fotbollsplan.



Där spelade storbarnen fotboll medan jag tog en motionsrunda på ca 5 km med lillplutt i barnsits bak. 

Sen fikade vi vid fotbollsplanen innan storbarnen fortsatte spela fotboll. Det var ett jättegäng i olika åldrar som spelade på den lokala planen, kul!

Jag och lillplutt höll oss i sandlådan bredvid med utsikt över fotbollsplanen. Vi grävde gropar och byggde sandslott. 

Efter någon timme var storbarnen trötta och vi cyklade hem och åt lunch ute på balkongen.

På eftermiddagen/ kvällen var det tydligen dags att bada så vi cyklade till stranden. Storbarnen doppade sig i det iskalla vattnet, men inte jag.


Maken motionerade genom trädgårdsarbete medan jag underhöll barnen. En riktigt skön dag med fantastiskt väder!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar