söndag 27 december 2015

En extra julklapp?

Nu har vi firat jul med släkten tre dagar i sträck. Barnen fick såklart mest julklappar, vi försöker dra ned på klapparna till de vuxna. Jag fick dock ett antal sportrelaterade julklappar, t.ex. ett par riktigt snygga sporthandskar som fick mig att vilja ut och cykla eller springa direkt.

Skönaste julklapparna annars tycker jag är upplevelser. De tar ingen plats men ger härliga minnen för livet. Just nu känner jag själv väldigt mycket för massage. Jag har styrketränat lite varje dag för att stärka vrister, handleder och rygg och jag har lite ont här och var. En massage var det VÄLDIGT länge sedan jag fick så om jag fick önska mig en extra julklapp skulle det vara en helkroppsmassage.

Just helkroppsmassage finns hos härliga Upplevelse.com. Det kostar bara 650 kr och är en perfekt present till i princip alla!



När man är färdigmasserad och redo för ett nytt skönt tränings- och upplevelseår finns det grymt mycket kul att välja på. Fäktning, kajak, hundspann, forsränning, bowling och till och med köra pansarvagn är bara ett litet urval inom kategorin sport och fritid. Inom skönhet och hälsa kan man prova på saltyoga, bleka tänderna, få en privat yogalektion eller varför inte testa ljusterapi för att få en liten extra boost nu innan solen är tillbaka på heltid?

Jag ska försöka uppleva mer under 2016 - en bra start är att surfa in på Upplevelse.com!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar