fredag 11 april 2014

Foton och skrivare

Det är svårt att hinna med allt. Nu när jag börjat jobba efter föräldraledigheten är tillvaron mycket intensiv. Barnen gör en massa underbart söta och roliga saker hela tiden och vi lever överhuvudtaget ett mycket aktivt liv.



Många glada minnen skapas och jag ägnar mig då och då åt att sortera alla digitala bilder vi har i datorn. Dels vill jag säkerhetskopiera dem men dels också få våra bildmappar i ett mer tittarvänligt format. Man kan ju visa bilder på IPad eller TV men jag måste säga att jag nog är gammaldags. Jag gillar foton utskrivna på papper. Det går att få jättefina utskrifter från den vanliga skrivaren.

Barnen behöver då och då foton till arbeten på dagis eller i skolan. Då skriver vi ut hemma på vår HP Deskjet 1000.  Det blir riktigt bra kvalitet när man använder fotopapper och bra bläckpatroner. Helt OK och jätteskönt att kunna skriva ut hemma utan att skicka iväg till en fotofirma och vänta några dagar.



Har man en annan skrivarmodell hittar man bläckpatroner på Handyinks hemsida till bra priser. Klicka här och leta upp just din skrivarmodell. Lycka till!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar