torsdag 17 oktober 2013

Röhnisch på Bubbleroom

Ett märke jag gillar riktigt mycket är Röhnisch. Det är ett svenskt märke som grundades av en svensk mästare i gymnastik, Helmut Röhnisch, år 1945. De har både badkläder och träningskläder och jag gillar alla deras kläder. Sportig skön design i material som känns fräscha även under och efter träning. Vissa träningskläder gör inte det men är det rätt material håller sig kläderna fräscha.

Till våren, eller kanske till och med längre fram i höst, tänkte jag börja på Friskis och Svettis igen. Just nu är jag inte i form för en enda sit-up. Med en lite mjuk mamma-mage känns det bra att träna i en topp som inte sitter så tight åt just över magen. Det här linnet (Alma Loose Singlet) är riktigt snyggt:

Alma Loose Singlet från Röhnisch, bild lånad från Bubbleroom

Eller kanske detta (Tone Loose Print RB) som även finns i blått:

Tone Loose Print RB från Röhnisch, bild lånad från Bubbleroom


Bubbleroom är det just nu rea på en del jättesnygga Röhnischplagg så jag ska ta mig en titt och kanske köpa hem något att ha redan nu. Även hemmaträning framför TV:n känns bättre om man är ombytt till färgglada träningskläder istället för en gammal sliten mjukisdress.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar