fredag 11 oktober 2013

Fina sportprylar

Förutom bra musik och mental peppning så skadar det inte att ha schysst utrustning på sig när man tränar. Sköna fleecefingervantar gjorde min kyliga regniga promenad igår riktigt behaglig. Särskilt under höst- och vintersäsongen underlättas träningen av bra kläder med bra kvalitet och material som håller dig varm.

Jag är ett stort fan av underställ,vid löpning, cykling och även skidåkning. Addnature har ett extremt stort utbud i alla färger och material man kan tänka sig. Jag gillar särskilt Houdinis extramjuka underställ Airborne Crew med  75 % merinoull och 25 % silke. Är man inte jättevältränad så kan man lätt få en lite korvliknande känsla när man lallar omkring i underställ på skidsemestern efter en lång dag i backen. Houdinis underställströja är extralång bak, vilket jag tror hindrar korveffekten en aning, plus att det mjuka silket gör sitt till.

Houdini underställ Airborne Crew

Jag gillar både top och byxor i färgen "Red Alert" men om man vill kan man plocka ihop sin egen kombination av underställströja och byxor.

Det finns också jättesmå söta underställ ända ned till storlek bebis. Houdini har en liten åkpåse-overall som kallas burrito. Hur sött som helst! Kanske ska utrusta både mig och lillbebis i sköna varma heldräkter.
En bebis i Houdini Burrito - ursöt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar